KALENDER DPPKS

Tuesday, February 10, 2009

BOIKOT Produk Yahudi dan sekutunya

8 Jan 2001 bersamaan pada hari ahad, Dewan Pemuda Pas Kawasan Sandakan (DPKKS) telah turun padang ke Bandar Sandakan sewal jam 8 pagi untuk mengedar risalah bagi menyahut seruan pucuk pimpinan PAS agar semua rakyat Malaysia bersama menjahanamkan ekonomi YAHUDI dan sekutunya dengan cara memboikot produk-produk mereka. Alhamdulillah sambutan sangat menggalakkan dari semua golongan tanpa mengira kaum dan agama. Walaupun dalam keadaan hujan lebat, namun semangat yang ada pada DPPKSandakan yang ingin melihat agar ekonomi YAHUDI hancur dan sebagai tanda sokongon terhadap perjuangan HAMAS di Palestin tidak luntur dan sentiasa meneruskan usaha murni ini.
Sedar tidak sedar hampir semua produk dalam kehidupan kita pada hari ini menggunakan semua produk-produk daripada YAHUDI dan sekutunya AMERIKA. Samada dari segi makanan, permaian, barangan elektronik, motorcar, dan keperluan hidup yang lain. Namun, keadaan ini bukan menjadi satu penghalang ataupun alasan agar kita turut serta seruan ini. Setidak-tidaknya, MESTI ada produk yang perlu kita boikot habis-habisan.
DPPKS menyeru kepada semua masyarakat di Sandakan khususnya agar menyahut akan seruan ini atas sifat keperimanusian dan agama yang sedia maklum berlaku di bumi Palestin yang hampir hancur oleh kejahatan dan kerakusan pihak YAHUDI dan sekutunya.











sekian.
Oleh : Akukerdil

No comments:

Post a Comment